Een klacht? Small maakt er werk van!

Kinderdagverblijf Small wil uitstekende service bieden. Dat geldt ook als ouders een klacht hebben. Het is van belang dat je het laat weten als je niet tevreden bent omdat dan aan een goede oplossing gewerkt kan worden. Bovendien leren wij van gegronde klachten. 

Bij wie moet je zijn?

Voor een klacht over het reilen en zeilen op het kinderdagverblijf kun je terecht bij de groepsleiding. Voor klachten over handelingen op het kantoor kun je terecht bij de betreffende afdeling. Je kunt het beste contact opnemen met de medewerker die direct te maken heeft met jouw klacht. Een open en eerlijk gesprek maakt voor beide partijen duidelijk wat de klacht is en hoe die naar tevredenheid kan worden opgelost. Als je er met de medewerker niet uitkomt, kun je contact opnemen met diens leidinggevende.

Small beschikt ook over een klachtenfunctionaris, Zij coördineert de klachten als je er met de pedagogisch medewerkers of vestigingsmanager niet uit kunt komen.
De klachtenfunctionaris voor jou is: mevrouw Stroker. Te bereiken op maandag, dinsdag en donderdag op het telefoonnummer 020-5286586 of per mail planning@kinderdagverblijfsmall.nl

Mondeling of schriftelijk

In de praktijk is gebleken dat het snelst een oplossing wordt gevonden als je een gesprek aangaat met de betreffende medewerker. Maar je kunt jouw klacht ook schriftelijk uiten.

Schriftelijke klachten moeten altijd bij de leidinggevende van de desbetreffende medewerker ingediend worden. Schriftelijke klachten over de opvang of over andere aspecten van onze dienstverlening kun je afgeven bij Kinderdagverblijf Small. Per post is uiteraard ook mogelijk.

Geschilllencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen

Een enkele keer kan het voorkomen dat je er met het management niet uitkomt. Je kunt dan behoefte hebben aan een klankbord. Kinderdagverblijf Small is aangesloten bij een onafhankelijke en externe Geschillencommissie. Dit is de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Het reglement van de Geschillencommissie kun je hier vinden en ontvang je bovendien samen met het interne klachtenreglement bij het intakegesprek. 

Het adres van de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen:

De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Telefoonnummer: 070-3105310
www.klachtenloket-kinderopvang.nl

Reglement Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen: download hier.

Contact

Kinderdagverblijf Small BV
Apeldoornselaan 294-304
2573 LX Den Haag

070 - 36 00 721
Waterpret op de Apeldoornselaan

Waterpret op de Apeldoornselaan

Geplaatst op: 2018-04-19

Vandaag is het lekker weer en hebben de badjes opgezet.  Alle kinderen genieten van het buiten zijn.  De kinderen mogen zelf kiezen of ze wel of niet in het badje gaan of dat ze lekker in de schaduw sp...

Lees meer Meer nieuws
Thema bakker

Thema bakker

Geplaatst op: 2018-04-17

Onze peuter VVE groep is omgetoverd tot Bakkerij Small.  We bakken onze eigen broden en taarten met echt deeg. Daarna verpakken we de producten in dozen waarna het in onze bakkerij Kan worden verkocht. ...

Lees meer Meer nieuws
  • Aan het woord

    Samantha
  • Aan het woord

    Shamila
  • Burgemeester

    Van Aartsen
Samantha Shamila

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.